"Zdarza się, że w pewnym momencie naszego życia musimy
dokonać wyboru, który może zmienić niemal wszystko. Ja mogłam wybrać kogokolwiek, jednak wybrałam ciebie."
- Allison Collins, 19 lat. ŁOWCA.


"Mogłaś wybrać kogokolwiek, jednak ty wybrałaś mnie, pomimo mroku, którym owładnięty jest mój świat. Potrzebuję twojego dobra w moim życiu, ponieważ bez niego jest w nim zbyt dużo ciemności."
- Zayn Malik, 21 lat. WAMPIR.



Niall Horan, wampir, 20 lat.


David Blake, wilkołak, 25 lat.


Lea Michele, czarownica, 22 lata.


Claire Martin, czarownica, 20 lat.


Louis Tomlinson, nadprzyrodzony, 22 lata.


Nate Sparks, człowiek, 19 lat.


Liam Payne, Łowca, 21 lat.


Harry Styles, Łowca, 20 lat.




4 komentarze:

  1. Widzę dwie postacie z Teen Wolf :) Alison i Derek czyli w twoim opowiadaniu David i Alison <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lea Michele i Liam Payne <3 Nie potrzeba mi więcej do szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam dopiero czytać twojego bloga ale zapowiada sie świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń