CO NIECO O OPOWIADANIU.

Tytuł: Boundaries of darkness {Granice ciemności}

Opis: Allison Collins w wieku dziewiętnastu lat dowiaduje się o tajemnicach, które do tej pory były przed nią dokładnie skrywane. Musi zmierzyć się z naprzyrodzoną częścią świata i zdecydować, po której stronie opowie się w wielkiej bitwie. W tym samym momencie do jej życia wkracza Zayn, który pokazuje jej zupełnie inną stronę Podziemi, natomiast ona zaczyna wzbudzać w nim ludzkie uczucia. Czy dwójka tak zupełnie różnych od siebie osób będzie w stanie zmienić bieg wydarzeń i zapobiec nadchodzącej Wielkiej Zagładzie?

Gatunek: Fantastyka/Romans/Fanfiction

Miejsce akcji: Darkwood, USA {miejsce akcji wymyślone na potrzeby opowiadania!}

Czas akcji: Od czerwca 2014 roku.

Bohaterowie: Allison Collins ; Zayn Malik ; Niall Horan ; David Blake ; Lea Michele ; Claire Martin ; Louis Tomlinson ; Nate Sparks ; Liam Payne ; Harry Styles ; I INNI. 

Ilość rozdziałów: ? + prolog + epilog.

Od autorki: Nie wydaje mi się, abym była w stanie powiedzieć wam, jak to się stało, iż zaczęłam pisać to opowiadanie. Po pierwsze, uwielbiam fantastykę i zawsze chciałam napisać coś w tym stylu. Po drugie - naczytałam się wiele książek o tej tematyce, a także obejrzełam wiele filmów i serialów z tym związanych, aż w końcu gdzieś w główce narodził się pomysł na moją własną historię. Nie jest jeszcze idealnie dopracowany, jak zwykle idę na żywioł. Możecie dostrzec niektóre podobieństwa do znanych wam książek/serialów/filmów, jednak ogólnie wszystko jest wymysłem mojej chorej wyobraźni. Mam nadzieję, że BOD przypadnie wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz